Dit blog is al wat ouder (3 jaar). Lees deze content dan ook met dit in gedachten (of neem contact met ons op).

Heeft je bedrijf een sale, evenement of een ander tijdgevoelig aanbod? Dan zijn countdown advertenties waarschijnlijk wel iets voor jou!

Over countdown advertenties:
Met countdown advertenties is het mogelijk om iemand die zoekt naar jouw bedrijf (of een andere relevante zoekopdracht) een advertentie te laten zien waarin wordt aangegeven hoelang het aanbod nog geldig is. Dit ziet er ongeveer zo uit:

Voorbeeld:
countdown-ad
In dit voorbeeld gaat het over een nieuwe keukenmixer die over 2 dagen uitkomt.

Countdown advertenties kunnen zowel in Google Zoeken (tekst advertentie) als op websites (banner) worden vertoond.

Voordelen:
Eén van de voordelen van dit advertentieformaat is het gevoel van urgentie wat real-time meegeven kan worden in de uiting.
We kunnen tot op het uur specifiek de advertentie af laten te tellen zodat de advertentie af te stemmen is voor ieder aanbod.

We hebben met succes countdown advertenties ingezet voor meerdere van onze klanten, hierbij zagen we al gauw dat mensen gemiddeld vaker op een een countdown advertentie klikten t.o.v. de reguliere inzet.

Meer weten:
Nieuwsgierig naar wat countdown advertenties en andere advertentiemogelijkheden voor uw organisatie kunnen betekenen? Neem gerust contact met ons op.