HISWA te water 2017

De HISWA te water is de meest complete botenbeurs op het water van Europa. Dit jaar zijn er rond de 250 nieuwe boten te bewonderen. De beurs vind dit jaar plaats op 29 augustus tot en met 3 september op de NDSM-werf in Amsterdam. Het is dé beurs voor iedereen met interesse in boten en / of watersport. Op de beurs zijn er verschillende activiteiten met als spektakelstuk dit jaar het NK manoeuvreren.

Internationale campagne

IM Lounge verzorgt als mediabureau de campagne voor HISWA te water. De beurs wil niet alleen bezoekers in Nederland bereiken maar kijkt ook over de grens naar bijvoorbeeld Duitsland en België. Doel van de campagne is dan ook tweeledig. Uiteraard is het belangrijk om kaartverkoop te stimuleren. Hiervoor worden onder andere intelligente search, retargeting, maar ook slim getarget social campagnes ingezet. Ten tweede moeten er nieuwe doelgroepen aangeboord worden waarbij ook het merk geladen dient te worden. Om nieuwe doelgroepen aan te boren worden look-a-like groepen ingezet. Deze lijken qua online gedrag op bijvoorbeeld kaartkopers. In het buitenland wordt de lokaal gesproken taal ingezet zodat advertenties optimaal aansluiten bij de gebruiker en zo de kwaliteit gewaarborgd blijft. Vóór de campagnes gericht op bezoekers hebben wij verschillende kanalen ingezet om stakeholders te bereiken en te berichten over de beurs.

We leveren ondersteuning bij het creatief proces. Door de advertenties in de nieuwste formaten te maken kan het bereik van de campagne vergroot worden en zorgen wij voor optimale zichtbaarheid.

Naast de mediacampagnes ondersteunt IM Lounge ook bij de meetbaarheid van de website. Door deze goed in te stellen worden bijvoorbeeld de verschillende bronnen van ticketverkopen duidelijk. Deze dat kan vervolgens weer ingezet worden om campagnes en website content te optimaliseren. De mediaresultaten en ticketsales geven wij overzichtelijk weer in een dashboard per land.

Wilt u ook internationale campagnes of overzichtelijke dashboards? Neem dan direct contact met ons op!