Dit blog is al wat ouder (3 jaar). Lees deze content dan ook met dit in gedachten (of neem contact met ons op).

Misschien heb je het al gezien en/of gehoord: “De Keuken die werkt” campagne van Bruynzeel Keukens. Met deze boodschap gaat Bruynzeel Keukens dit jaar mensen inspireren om hun onhandige keuken te vervangen voor een keuken die wel werkt. Being There is verantwoordelijk voor de strategische / creatieve invulling van deze nieuwe merkcampagne. IM Lounge realiseert met een gerichte media invulling een optimaal bereik via media zoals radio, Facebook en display advertising.

Keuken Casting

Onderdeel van deze nieuwe Bruynzeel Keukens positionering was de Keuken Casting campagne in februari. Tijdens die campagne waren we op zoek naar drie verschillende soorten ‘keukensituaties’: de kook gek, een groot gezin met veel kinderen en een onhandige ruimte. Tijdens deze ‘Keuken Casting’ konden mensen zich online opgeven en een nieuwe keuken die werkt winnen. Bovendien komen de winnaars in de volgende campagnes! Dit resulteerde in een enorm aantal inschrijvingen en inmiddels zijn de eerste deelnemers gecast.

Vervolg campagnes

In de aanloop naar Pasen zijn we druk bezig met een nieuwe campagne gericht op verdere awareness van de Keuken die werkt positionering en Keukenboek aanvragen. Hierbij maken we gebruik van een inzet bestaande uit o.a. radio, social media, programmatic en native advertising.

In de komende periode gaan we samen met Being There de verder de customer journey invulling geven. Doel is om Bruynzeel Keukens synoniem te laten staan voor de Keuken die werkt. En mensen in hun stap naar een nieuwe keuken met nog meer overtuiging te laten kiezen voor een Bruynzeel Keuken!

Nieuwsgierig geworden naar de invulling van deze campagnes? Neem contact op!