Voor onze klant Bruynzeel Keukens zijn we deze maand aan de slag met de Maak het kloppend campagne. Deze boodschap sluit mooi aan op de eerdere campagnes rondom het thema “De keuken die werkt”. De bezoekers van Bruynzeel Keukens winkels krijgen tijdens de actieperiode een gratis Jamie Oliver garde. Daarnaast krijgen mensen die een afspraak plannen in een Bruynzeel Keukens winkel een Rosti Mepal Beslagkom. Je kunt de actie online tegenkomen via Facebook, Instagram, Google, Bing en een selectie aan websites. Maar ook offline; we verspreiden we een flyer in een specifieke selectie van postcodegebieden.

Bureau Zuid is verantwoordelijk voor de strategische / creatieve invulling van deze nieuwe merkcampagne.

Crossmediaal

We zetten in op een crossmediale inzet, zowel op online als offline media kanalen. Er is gekozen voor een data-driven targeting inzet. We creëren een zo relevant mogelijke dialoog met potentiële klanten. Denk hierbij aan het gebruiken van klantdata om vergelijkbare mensen te vinden via bijvoorbeeld Facebook. Data zetten we niet alléén online in, ook voor de offline activiteiten. Door een grondige analyse van de huidige klanten bereiken we de juiste nieuwe doelgroep beter. Het gebruik van in- en externe data om relevanter te adverteren raden we altijd aan, dus stel ook jezelf de vraag: welke data heb ik? Wie is mijn huidige doelgroep? En, welke data kan ik laten verrijken, zodat campagnes nog veel scherper in gezet kan worden?

Vervolg campagnes

In de aanloop naar Pasen (belangrijke periode voor de branche) zijn we druk bezig om de positionering en campagnes verder te verscherpen. Verwacht in april zeker Bruynzeel Keukens terug te zien!

Opening Barendrecht

In maart voeren we ook campagne voor heropening van Bruynzeel Keukens in Barendrecht. We adverteren zeer lokaal via huis-aan-huis, street graffiti en online. Toevallig in de buurt, ga er zeker eens een kijkje nemen!

Meer info

Ook een data-driven marketing oplossingen voor uw bedrijf? Neem vrijblijvend contact met ons op.